17. 9. 2022

 

Gratinovaný voňavý tuřín:

Gratinovaný voňavý tuřín

Suroviny

Postup přípravy

Poznámka autorky receptu

Tento recept vznikl tak trochu na základě francouzského pokrmu Tartiflette, což jsou gratinované brambory s aromatickým sýrem reblochon. Tuřín je celkem chuťově " nevýrazný ", což dovoluje trochu experimentů. Ještě bych pro příště zvolila určitě trochu čerstvého tymiánu. Kdo má rád " voňavé " sýry, určitě si pochutná tak jako já :-)

Fotopostup a ostatní moje recepty najdete na http://inkitchenopen.blogspot.cz/

3 komentáře:

  1. Samé dobroty.Jednoduchá jídla mám nejraději a nechybí mi ani flákanec masa.Dalo by se to udělat i z brambor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě také, mám ráda jednoduchá jídla, nemusím mít stále maso. Až ten tuřín seženu, tak něco vytvořím hihihi. pa dobrou.

      Vymazat
  2. Leni, ahoj. To jsem vůbec netušila, co všechno lze z tuřínu připravit... Přeju hezkou neděli, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat