17. 11. 2022

Špagety s restovanou zeleninou a lososem:

 Fazolky, losos a paprika? Skvěle se doplňují v jemné úpravě pro špagety. Chcete znát recept? Tady je!

  • 160 g špaget
  • 100 g barevných paprik
  • 100 g fazolových lusků
  • sůl
  • pepř
  • 200 g filetu z lososa
  • 1 kousek másla
  • 1 lžíce olivového oleje

    Postup

    01.

    Špagety dejte vařit do osolené vody, dle návodu na obalu.

    02.

    Mezitím si na proužky pokrájejte zeleninu, na kterou máte zrovna chuť. Papriky různých barev a fazolové lusky jsou základ. Přidat ale můžete i cuketu nebo zelený chřest. Množství zeleniny a špaget by mělo být po uvaření vyrovnané.

    03.

    Zeleninu krátce (stačí tři minuty, aby zůstala křupavá) orestujete na pánvi s trochou másla a olivového oleje. Nakonec ji posypte čerstvě mletým pepřem, hrubozrnnou solí a odstavte z plotny.

    04.

    Rozpalte grilovací pánev, na níž upečte osolený a opepřený filet z lososa – z každé strany cca čtyři minutky. Uvařené špagety slijte a promíchejte se zeleninou, podle chuti ještě opepřete a dosolte. Podáváme lososa umístěného na špagetách.

    https://www.prozeny.cz/clanek/spagety-s-restovanou-zeleninou-a-lososem-46531 

7 komentářů:

  1. Leni, zdravím. Špagety milují vnučky, jsou vždycky zapatjaný úplně všude. Lososa dělám často pro sebe, muž ho nechce a já ryby ráda. Hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, mám je také ráda. Někdy si je dám jen s kečupem a posypané sýrem. Dobrota. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  2. Lososa bych si dala hned,máme ho rádi,Ale nikdy jsem ho nedělala se špagetama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho také ráda. Nedávno jsem ho dělala na zelenině a rýžové nudle. Bylo to dobré ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Super Leničko, já si někdy dávám těstovinový sálát s čerstvou zeleninou a lososem a moc mi to chutná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak salát jsem Květunko, ještě neochutnala. Je tlo určitě dobrota ⚛ ღ ♥

      Vymazat