9. 5. 2023

Ogginka & Bertík












 

10 komentářů:

  1. Zlatíčka.Lodžie pro ně mustí být zajímavé místo,určitě mají rádi kytičky jako Modřinka.Ta by chtěla sedět v lodžii celý den,ale já tam nemám sítě,nesmíme do nového zábradlí nic vrtat a tak se ji bojím ji tam nechat samotnou.A včera zrovna teplo žádné nebylo,abych si tam s ní sedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, no jsou tam rádi.Já jsem nechala dělat tu síť už když přišla Eni v roce 2005. Když jsem v roce 2015 dělali fasádu, tak jí kluci sundali a pak mi jí tam zase namontovali.Tak to bylo fajn. Tak to je jasné, že se bojíš jí tam nechat samotnou. Možná by stálo se někde zeptat kde dělají ty sítě jak to montují. U nás se teď bude zasklívat jedna lodžiie a on i vůbec nekotví do obkladu, ale stzrop a podlahu. Prima den.

      Vymazat
  2. Kočičky si už lebedí.A umí se tam mezi kytičkama pohybovat.Máš to hezké Leni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jíťo, děkuji ⚛ ღ ♥ oni jsou fakt šikovný ani nic nepolánou. Begonie teprve půčí tak to asi pokvětou až za měsíc. Koukala jsem na tvoji zahrádku, super. Jasmín jsem ještě nezkoušela, ale poslala jsem Ti na email odkaz, jak lze pěstovat i v květináči. Prima den ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  3. Leni, taková lodžie musí být pro Tvoje číčy hotový ráj ! A co tam máš rostlinek, parádní. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi hi hi to mají Leni. Ono to teprve začíná růst. Přes léto bude prales :-). Mají tam dva pařezy a na tech sedí ty jim nechávám volné. Nejraději je tam Bertík ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Oggi přibrala a Bertík je hubeňour, jinak jsou to zlatíčka ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  5. Ogginka s Bertíkem si konečně hoví moc krásné kyti i všechny záběry♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivetko. Jó těm se na lodžii moc líbí. M oc tohlo ještě nekvete. Nemám ani letničky, zda něco pořídím,. fakt nevím, protože není místo. Jeden truhlík jsem vyčlenila na jahody. Je to pokus, tak uvidím zda něco bude.

      Vymazat