12. 5. 2023

Orlíček




 

8 komentářů:

  1. Máme na zahradě růžový orlíček a fialový.V Posku měli hodně barev, Krásné to máš Leni. 🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se Orlíčky moc líbí. Pěstovat je v nádobě se jim moc nelíbí. V zahradě se jim daří skvěle vysemení se a je to za chvilku jak plevek. Zakoupila jsem tento zakrslý , tak uvidím. Prima večer Jindří. Nakoupila jsi si krásné květinky.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ten zakrslý orlíček už odkvétá, tak snad ještě nasadí ⚛ ღ ♥ tento šeřík už odkvetl a zítra ho dám kamarádce do zahrady. Tady už živořil. Zasadila jsem jiný, který podle popisky může být i v květináči. Tak uvidím.

      Vymazat
  3. Nádherné.Máš lodžii už krásně rozkvetlou.Já ji ještě musím dosázet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už odkvetl zakrslý orlíček, tak nevím zda ještě nasadí. V zahradě se mu daří,ale v nádobě je to horší. Šeřík už odkvetl a už ho ani nemám, dala jsem ho kamarádce do zahrady. Pořídila jsem nový, který se dá pěstovat i v nádobě, tak uvidím. Teď bude takový přechod, že moc toho nepokvete, ale pak pokvetou begonie, těch mím dost ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leničko, máš to opravdu moc krásné jako vždy♥♥♥ Dnes i já konečně něco dávala na balkón a jsem úplně KO 😀Tak ať ti to hezky vše kvete co nejdýl♥

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Ivetko, no jeden šeřík ten jsem dala kamarádce do zahrady. Protože už živořil. No a mmísto něco jsem zakoupila ten trpasličí. Tak uvidíme jak se mu bude dařit.

    OdpovědětVymazat