7. 5. 2023

Z malování sešlo, tak jsem si udělala radost ......








 

8 komentářů:

  1. Leni máš to krásné,já se chystám zítra do Polska dokoupit kytičky....🌹

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindří. Jéééé tak něco pěkného si tam kup a nezapomeň na fotky.

      Vymazat
  2. Dělat si radost je potřeba a kytičkami je to teď to nejlepší.Mně ještě nic moc nekvete.Pouze dva muškáty,které jsem si dokoupila.Máš opět krásnou lodžii a v plném květu to bude nádherné.Ještě,aby bylo teplo a mohly jsme tam posedět.
    Dnes sice bylo sluníčko,ale opět ledový vítr.
    Leni,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jíťo. Já jsem neodolala a zakoupila tu campanulu. Líbiůa se mi barvička. Begonie teprve lezou. Šeřík letos nic moc.Už je v květináči několik let, už se mu to asi nelíbí. U nás také ledový vítr.

      Vymazat
  3. To je kytiček ♥ jedna hezčí než druhá ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, budou begonie, ale teprve raší. Tak asi za měsíc. Prima den Květuško ⚛ ღ ♥

      Vymazat
  4. Leni opravdu paráda, o jahůdkách jsem uvažovala ale nevím :-) dcerce doma vyrážejí 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jslou zrádné, rádi vymrznou. No je to pokus.

      Vymazat