29. 4. 2024

Šeříky










 

6 komentářů:

  1. Leni,šeřík je krásný a pěkně ti to už kvete na lodžii.Uvažovala jsem také o nějakém kvetoucím keři i o šeříku .Jenže já tam mám dost velké sezení a věším prádlo.Potom mi překáží i truhlíky na zábradlí.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Šeřík je krásný a jak voní mám je ráda. Tento je Šeřík Meyerův ´Palibin´. Ono jiným se moc v květináči nedačí. Tento mám asi už 4 roky. Moc nepřirůstá. Přišla jsem o všechny begonie. Pouze asi dvě takové umrněné půjdou( možná) jinak se to vše rozpadlo v květináči. Dokoupila jsem nějaké nové. tak uvidím.Měla jsem je několik let, ale předvapilo mě, že květináče prázdné. Ten bílý šeřík je krásný, ale už je zabelený a dám ho kamarádce do zahrady, protože tady živoří. Vloni měl více květů a letos jen to co je na fotu. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni už ti to hezky kvete.Mi odešly vřesy,a loni se mi v truhlíku vysypaly semínka nějakých kytiček,tak uvidí co z toho bude.Ale pojedu zase do Polska na kytičky.🌸🌼🪻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky JIndří, mě toho moc po zimě nezůstalo. Begonie jsem měla uklizené v komoře a chtěla jsem je přesadit a v květináčích prázdno. Jen dvě také umrnění hlízy. tak uvidím zda z toho něco bude. Jinak už jsem zakoupila nové. Jé určitě si vybereš nějaké pěkné kytičky pro radost. pa dobrou

      Vymazat
  4. Leni ahoj, obdivuju Tvůj šeřík v květináči, ten je úžasný ! To jsem ani nevěděla, že jde takto pěstovat v květináči. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, už ho mám asi 4-5 let. Je to Šeřík Meyerův ´Palibin´ten se dá pěstovat v květináči. Náhodně jsem ho tenkrát objevila v jednom zahradnictví a zakoupila. Za rok jsem ho pořídila i dceři. pa dobrou

      Vymazat